Translate

2.2.2010

Pyrypäivä

Tuuli on puhdistanut lumet puista, mutta teki samalla kukkia ikkunaan. Lunta on varmaan tullut tänään ainakin kymmenen senttiä.

Olen urakoinut kirjanpitojen kanssa. Sain tilinpäätökset ja veroilmoitukset tehtyä. Nyt pääsee aloittamaan uuden vuoden kirjauksia.

Valmistelin tuossa investointiavustusanomusta. Minulla on Pikesille perjantaiksi treffit sen tekemiseen. Nälkä vain näyttää kasvavan syödessä. Nyt on listassa jo uusi tietsikka ja ohjelmistoja. Levyntyöstöön on valssia, leikkureita, punsseleita, alasimia sun muita rensseleitä. Saankohan minä noita koskaan kuoletettua.

Yritin eilen aamulla ilmoittua ensi kesän hopeakursseille Kankaanpään opistoon. Minulla oli vain puoli tuntia aikaa yrittää. En onnistunut pääsemään ruuhkan sekaan, vaikka kokeilin kolmella puhelimella. Pari kertaa pääsin jo automaatin puhutteluun, mutta ihmistä en sen takaa löytänyt. Olis ollut kiva päästä sinne levyntyöstöä opettelemaan. Ei auta, pitää opetella itse.

Kävin myös tarjoutumassa yrittäjäkurssille. Sinnekään en mahtunut mukaan, kun en kuulemma kuulunut siitä eniten hyötyvään joukkoon. Tämä ei oikeastaan minua harmita, jääpähän paremmin aikaa tehdä kokeiluja korupuolella.